fredag 20 september 2013

Nya styngn i tvångströjan



Drömmarnas berg

Under romanens gång vidgas perspektivet till att bli en skarp och kritisk skildring av det globala system vi lever i. Eggert använder magin för att säga något väsentligt om samhället, samtidigt som han använder sin skildring av livet på samhällets botten till att bygga upp en häftig fanatasykosmologi

Suzann Sexeducator

Idag har jag frilansat inom området sex och missbruk som ligger mig varmt om hjärtat. innan vi började presenterad sig en man för mig. Det visade sig vara Pål Eggert. Jag blir sällan ställd i sociala situationer men det blev jag idag. Han måste ha googlat på mig för han visste att jag läst hans bok. Den boken har dessutom följt mig i bakhuvudet sedan jag läste den och väckt många tankar runt våld, utanförskap och socialarbetarrolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar